Mina dagar.

Ja, då var de dags och berätta va jag har gjort de senaste dagarna. Det har vart så himla soligt att jag har vaknat tidigt på morgonen& vart ute och tränat sen komit hem duschat och sedan ut med olika folk. Jag har dessutom grillat  för första gången och så drack vi oss fulla , det var häääärligt! Tycker inte ni att vädret har vart underbaart!
Idag så har jag inte gjort så mycket, jag har städat lite ( mitt rum har vart KATASTROFALT!) sÅ DET 'T ORDNAT NU. Nu gäller de bara att fixa sig och gå ut. Det kanske blir med älsklingen? eller någon tjej komipis?
Får se hur dagen blir!

Obs! Lovar inte att de blir upptaderingar varje dag.

C'ya lovers // Skuttlisa

Kommentarer
Postat av: angela

thnx! great asså, jag är inte så bra på designen os å, du ser ju själv min är ju inte alls good:D

good luck

2009-04-09 @ 16:10:32
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite tråkigt när ni är anonyma...

2009-04-09 @ 17:17:45
Postat av: .

tycker de skit kul när ni e anonyma. de kommer nog bli en rolig blogg!

skriv på ni

sötiisar

2009-04-09 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0